***FÅ FRI FRAGT MED KODEN "HOME20"*** Gælder ordrer over 500 kr. dog ikke stort gods

Paraffin Bad

Leder du efter et paraffinbad til din klinik/praksis eller dit hjem? Du er sikker på, at finde hvad du leder efter her! Vores paraffin bade til fødder og hænder er perfekt til dig, der gerne vil opleve en rigtig paraffin behandling.

Therabath

Hos os finder du dette lækre paraffinbad fra Therabath. Ved at dyppe dinne hænder eller fødder i badet, kan du ved hjælp af den varme paraffinvoks, behandle dem terapeutisk og behageligt. Voksens gennemtrængende varme, kan lindre smerte og lidelser hos patienter eller privatpersoner. Paraffinbadet er specielt velegnet til brug af personer med smerte og stivhed i kroppen, folk der lider af gigt, sliminfektioner og muskelspasmer. Det gode ved Therabath PRO paraffinbadet er, at det via dets størrelse er perfekt hjem til badeværelset eller stuen.

Para Pro

Paraffinbadet Para Pro er et super redskab til terapeutisk behandling af patienter eller hjem til privaten. Ligeledes med Therabath, er det rigtig godt til hænder og fødder. Det der adskiller Para Pro fra Therabath, er det digitale termometer og temperatursonde. Disse to ting er med til at sørge for, at man kan opnå en meget præcis varme. De indbygge håndtag gør den endvidere meget nem at bære rundt på. Smeltetiden er også meget hurtig, og kan klares på 2-4 timer.

Husk vi altid sidder klar til at besvare dine opkald, eller spørgsmål på livechatten. Så hvis du er i tvil så ring eller skriv hellere end gerne til os, så vi kan hjælpe dig godt på vej.

• Therabath PRO paraffinbad inklusive 2,7 kg voks
    Therabath PRO paraffinbad inklusive 2,7 kg voks Varenummer: F29140